UG

universalgamer.net
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 [PC] Mechinized Samurai and China Vortex

Go down 
AuthorMessage
eq2D

avatar

Posts : 4
Join date : 2007-11-09
Age : 33

PostSubject: [PC] Mechinized Samurai and China Vortex   Fri Nov 09, 2007 11:16 pm

Yup... im searching for those two korean shmup for PC. FileFront or MediaFire please ^^
Back to top Go down
View user profile
jonny5

avatar

Posts : 128
Join date : 2007-11-02

PostSubject: Re: [PC] Mechinized Samurai and China Vortex   Sat Nov 10, 2007 3:20 am

hey buddy....long time no see.....

welcome to universal......hope to see ya around

i will see if i can find these for ya

HOLY SHIT!!!!

i just watched a gameplay vid for china vortex......I MUST HAVE IT!!!

is mechanized samurai similar??

i will try and find both this weekend...especially china vortex...that shit looks sick!!!
Back to top Go down
View user profile
eq2D

avatar

Posts : 4
Join date : 2007-11-09
Age : 33

PostSubject: Re: [PC] Mechinized Samurai and China Vortex   Sat Nov 10, 2007 9:45 am

I know that... CV look great and insane - good to me. And CV IS sequel to Mechanized Samurai.

whats up jonny ?
Back to top Go down
View user profile
jonny5

avatar

Posts : 128
Join date : 2007-11-02

PostSubject: Re: [PC] Mechinized Samurai and China Vortex   Sat Nov 10, 2007 6:47 pm

not much.....trying to find those 2 games now......

so far all i have been able to find is trial versions.....and apparently you have to be running your system in japanese to run them....which is easy

but encephelon said you need to be running in korean....either way i will do my best to find em...

i think i am gonna get a hold of TerminasluT....she has both and i will beg her to upload em......

cross your fingers.....lol.....i REALLY wanna play these games now!!!

good to see ya here buddy....stick around.....
Back to top Go down
View user profile
jonny5

avatar

Posts : 128
Join date : 2007-11-02

PostSubject: Re: [PC] Mechinized Samurai and China Vortex   Sat Nov 10, 2007 6:56 pm

oh shit.....go and thank joeyxp2 at simstyle...i requested china vortex...he uploaded it!!!!!!!

YAY!!!

Code:
http://www.mediafire.com/?fbiutds1hts

i just asked him if he hsa mechanized samurai....hopefully he does and our search will be over....lol

and he says you just have to switch all your systemn settings to japanese...not just the non-unicode stuff....and it should run fine...

im gonna get it working today so if you have problems with it lemme know and i will show you how i got it to work....

FUCK YA!!!!! *JONNY5 GOES TO PLAY NEW GAME....AFTER HE RECONFIGURES TO RUN IN JAPANESE...LOL*
Back to top Go down
View user profile
retro_killa

avatar

Posts : 185
Join date : 2007-11-02
Age : 76
Location : Iceland

PostSubject: Re: [PC] Mechinized Samurai and China Vortex   Sat Nov 10, 2007 7:19 pm

OMG those 2 games look sick as hell
Back to top Go down
View user profile http://www.google.com
jonny5

avatar

Posts : 128
Join date : 2007-11-02

PostSubject: Re: [PC] Mechinized Samurai and China Vortex   Sat Nov 10, 2007 7:34 pm

ya awesome games retro...but like i said...you need to be running your computer in japanese.....and i have no clue how to do that on vista....in fact i am almost positive that these will NOT run on vista....

so if you wanna play this game you will have to figure out how?

if you do figure it out please send me the lnks to where you got the info so i can write an FAQ......
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: [PC] Mechinized Samurai and China Vortex   

Back to top Go down
 
[PC] Mechinized Samurai and China Vortex
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Power Rangers Super Samurai 7th Mystery Ranger
» jacket yang sesuai dan harga..

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
UG :: Requests-
Jump to: